elaweannesi denizinnannesi inşallah ama şimdi gene oldu kızlar durmuyor bilemedim ben böyle nasıl sabahlarım korkuyorum neden Yani we hamilelik boyu bulantı wardı ama hiç kusmadım desem
Ankara_06_ elaweannesi Tüh ya sana baya dokunmuş o zaman için rahat etsin hastahaneye acile git istersen bi baksınlar belki serum falan takarlar rahatlarsın. Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin canım🤲🏻.
elaweannesi denizinnannesi eşime dedim gelebilse gidecem ewde tekim nolur nolmaz aradım dedim bilsin kimsenizde yok burda
elaweannesi offlineanne bebeğim oynamıyor nedense ondan keşke bi defa hissetsem rahatlayacam da o da tedirgin etti beni bide kimse yok ewde halsizlikten mi çok kustum diye bayılacak gibiyim
offlineanne elaweannesi kalk bi tuzlu ayran yap iç sonra soluna yat bekle birsaat içinde hiç oynamazsa kalk acile
elaweannesi ozlemak42 yok canım yerinde yedim çok da yemedim we hamilelik boyu bulantı mahfetti ama ilk çıkarmam desem
ozlemak42 elaweannesi için rahat etsin sen bı ambulansi ara istersen canım bende gurbetteyim eşim gececi hemen arıyorum geliyorlar bişey olduğunda ama bence reflüden çok geçmiş olsun gidersen haber et sonucu 🤲🏻🤗
elaweannesi Ankara_06_ amin saol inşallah canım dua edin bebeğime bişey olmamış olsun yıprandığım sorun değil
AysenurPervan elaweannesi dediğim gibi bunları sağlık birimiyle konuşursanız belki ambulans yönlendirirler bu saatte tek başınıza yollara düşmemiş olursunuz en azından
Ankara_06_ elaweannesi Olmamıştır Allah’ın izniyle içini ferah tut sen, hastahaneye gidersen haber et inşaAllah ikinizinde sağlıklı haberlerinizi alırız.
Dcle0021 elaweannesi bende ondan çünkü çok kötü oluyor benim şuan bile hem yanma hem bulanti var şimdi nasılsın peki ?
elaweannesi Dcle0021 kötüyüm canım az önce yine oldu hafif ateş bastı sanki halsizlik oldu eşimi aradım istanbul yoğun uzak gelebilse gelecek acile gidecez
elaweannesi offlineanne 1 saattir durmadı ki canım 5 defadır lawabodayım çıkardım halden düştüm ewde kimsede yok inan içecek durumda değilim eşimi aradım gelse gidecez inşallah bu halde uyuyamam ben
ozlemak42 elaweannesi ediyorum canım sen içini ferah tut özellikle hamilelikte iyi düşün iyi olsun sen strese girersen bebeginde girer ☺️