Melekkiz_1 ilk 3-4 ay hormonların etkisiyle ben de ciddi problem yaşadım. Başlarda eczacımdan gebelikte kullanıma uygun ürün önerisi istemiştim ama sabırlı olmamı söyledi. Dediği gibi kendiliğinden geçti. Kendi izlediğim ve memnun kaldığım yöntem şöyle oldu. Kozmetik ürün kullanımımı minimuma indirdim (normalde çok fazla krem, serum vs kullanırım), cildimi “saf” gül suyu ile sabah akşam temizledim, hiç bir sivilce ürünü kullanmadım, nadiren de olsa içeriğine güvendiğim bir kil maskesi (claderm markasının klasik kil maskesi) kullandım (hormonların etkisiyle cilt yağlanması artıyor, gözenek tıkanmasına engel olmak için), ve en önemlisi bol su ve paketli-koruyuculu ürünlerin tüketimini minimuma indirdim. Yalnızca cips, çekirdek vs değil paketli her ürün akneyi tetikliyor. Umarım size de faydası olur 🙏🏻