Rabiikk Merhaba hanımlar 🥰 Bursa da doğum yapıp hastane öneri ya da şikayeti olanlar tavsiyede bulunabilir misiniz rica etsem ☺️###
ogrencianne35 Rabiikk hayat hastanesinde doğum yaptım çok memnum kaldım dr dışardan geldi hastane dr değil
ogrencianne35 Rabiikk embiye yılmaz doktorum haziran da 3750di arkadaşım 1 ay once doğum yaptı 4bin fiyatlar değişiyor yani gün geçtikçe