Sweetbabyy Kızlar Çayırbaşı hamidiye eftal de doğum yapan var mı nasıl geçti öemnun muydunuz odanız nasıldı ?
ikincifindik Sweetbabyy doktorlar ilgili. Seni asla kendi haline bırakmıyor. Hizmet çok güzel. Ama özel hastanede olduğu gibi vip beklemeyeceksin. Hastane yeni olduğu için çok güzel zaten. 2 kişilik odadaydım ben sancıda. Doğumdan sonra tek kişilik odaya geçtim. 2 kişilik oda da çok var. Hangisine denk gelirsen…
Gokceninannesi1 Sweetbabyy ben oraya gidiyorum ilk gebeliğim 40+3 olduk hala doguramadim ama kontrollerimden vs çok memnunum
nebs Sweetbabyy Canım ben ilk kızıma orda yaptım çok memnun kaldım özel hastane gibi ilgilileri sadece oda suslemsi yasak ve erkek refaaakatci yasak
Happybsrn Sweetbabyy bnde çok merak ediyorum ve benim mecburi sezeryan olacak , acaba nasıl bı hastane
Sweetbabyy ikincifindik Tek kişilik oda ücretli talep edebiliyor musun böyle bir bilginiz var mı acaba
Sweetbabyy Gokceninannesi1 Bende gittim iki kere şuanlık bir sorun yok çok şükür ama doğum da çekingenim nende açıkcası mahrem olayı dikkat etmezlerse giren öıkan belli olmassa tek kişilik oda istiyorum birde takibim orda diye orda doğurmak istiyorum ama bakalım
ikincifindik Sweetbabyy doğum anında nöbetçi kim varsa ona doğum yapıyorsunuz. Bütün devletlerde böyle. Benim doktorum erkekti bu arada. Ayrıca doğumdan sonra odalara geçildiğinde 1 gece kalıyorsunuz. Erkek refakatçi kesinlikle almıyorlar. İçeri dahi sokmuyorlar hatta 2 tane refakatçiye de izin vermiyorlar güvenlik falan çağırıyorlar diğeri çıkmazsa falan … O konuda sıkıntı yok. Ücreti bilmiyorum benim yakınım o hastanede çalışıyordu o yardımcı oldu tek oda için
Gokceninannesi1 Sweetbabyy yani tek kişilik odayı bu dönemde herkes ister malum korona.. denk gelirse tek kişilik kim istemez ki :) birde şunu eklemek istiyorum özelden daha çok ilgi alaka gördüm umarım dogumdan da memnun kalırım. P tesi 41 hafta olduğum için suniyle doğum başlatacaklar şimdiden korkmaya başladım :(
Sweetbabyy ikincifindik Yani doğuma erkek doktor mu girdi 😵💫 benim eşimde hamide eftal hastanelerinin doktorlarının maaşlarından sorumlu o konuda sıkıntım yok ama devlet sonuçta güvenemiyorum
ikincifindik Sweetbabyy ben çok memnun kaldım. Yani doğumu kolaylaştırmak için elinden geleni yaptılar sağolsunlar. İki doktor vardı biri kadın biri erkek ikisi birlikte girdiler. Doğum anında yaklaşık 10 kişi falandılar
Sweetbabyy ikincifindik maşaAllah rabbim bizede kolayca doğum nasip etsin büyük ihtimal orda yapamıcam ama şimdilik kontrollere giderim 10 kişi erkek doktor sıkıntıymış
Happybsrn nebs sezeryanla mi normal mi doğum aptın Allah nasip ederse Benim sezeryan olacak, bu hastane bana çok yakın ama biraz cekimserim
Happybsrn nebs ya randevu da bulunmuyor son haftalarda gitsem yine de kabul ederler mi acaba Allah nasip ederse tabi şuan daha 16+3
ikincifindik Sweetbabyy yok sadece bir tane erkek doktor vardı aralarında o da bana denk geldi ashahagaj 😂
ikincifindik Happybsrn canım sezeryan doğumda, anestezici, doktor, doktor yardımcı asistan, hemşireler, (erkek )hasta taşıyıcılar, anestezi doktoru vs oluyor. Orası daha kalabalık . Mesleğim anestezi teknikeri