Babyiveannesi Kizlar hastane çantasına depent yerine Orkid koyulsa olur mu acaba özel hastanede doğum yapacağım için herkes hastanede hasta bezi veriliyor diyolar zatten o ilk günler çok kanama oluyormuş sonra Orkid kullanılabilir sizce hangisi
Bebekhemsiresi Babyiveannesi benim ilk gebeliğimde kanamam az olmuştu o yüzden şimdi de normal ped koydum
Hande1 Babyiveannesi benim hastane depend getirirsin dedi. Hem depend hem ped koydum valize nolur nolmaz. Cok kanama olursa falan diye,kisiden kisiye degisiyormus
Denizyildizii Babyiveannesi ben özel hastanede sezaryen doğum yaptım. İlk baş hasta bezi bağladılar. Daha sonra ben onu çıkarıp sadece orkid gece taktım yetti. Ama tabi yetmeyen de varmış kanaması yoğun olan. Her istediğinde hasta bezi verirler mi bilemiyorum. Ayrıca hasta bezleri de pek hoş değil
Asyaveannesi36 Babyiveannesi hasta bezleri çok hoş değil depend gibi kullanışlı değil herkesin kanama durumu da bünyeye göre değişiyor ben ne olur ne olmaz diye bir paket depend bir de orkid koyucam ☺️
Aselinkooo Zaten pakette 9 tane var. Bi kaç gün kullanırsınız sonrasında pede geçersiniz isterseniz. Kanamanın şiddetine bağlı birazda.
Bademcim Babyiveannesi Babyiveannesi hasta bezi yeterli ben hiç orkide falan girmedim cunku orkid baş edemezdi o kanamayla aşırı yoğun kanamam olmuştu eve cıkınca durumunza göre orkid kullanırsız
Merveonay Babyiveannesi hastane gazlıbez gibi çok kalın bez koyuyor veriyor canım orkid yetişmez zaten çok yoğun oluyor ben hastane özeldi orda kendi bezleri eve çıkarkende depend kullandım 1 hafta falan sonra orkid geçtim