Semog20 Merhaba arkadaslar asilamadan sonra beta degeriniz kac cikti yukseldimi yada nasil bi yükseliş oldu
mavisevdamm_m Merhaba.. Aşılamadan 14 gün sonra adetime iki gün kala 230 çıkmıştı. Dört gün sonrasında 1600 küsür çıkmıştı