omuryrdkl Hanımlar merhabalar. 24 haftalık hamileyim bu aralar yoğun şekilde rahim kasılması ve sertleşmesi hissediyorum bazen ağrılı oluyor ama sanki kramp girmiş gibi. Bu durumu yaşayan var mı? İlk hamileliğim ve biraz tedirgin oldum açıkçası..
diamond2635 omuryrdkl canım doktora git.Benim üç gün sancım oldu 4. Gün kontrolüm var bebek de hareketli diye bekledim.3. Gün kahverengi kanamam oldu.Rahim kasılmaları başlamıştı.Bir gece hastanede kaldım.Şimdi kasılmaları önleyip doğumu geciktirmek için nidicard kullanıyorum.24. Haftamdayım.
diamond2635 omuryrdkl hayır hiçbir şey yoktu pazartesi Akşam sancı başladı.Bebek hareketli diye çok umursamadım ama çarşamba öğlen vajinal yanma ile birden kanama başladı.
Yenianne_05 omuryrdkl ben 35 haftadan 39.haftaya kadar çok sancı çektim yani öyle sancılarım kasılmalarım vardı ki doğuyorum sanıyordum nstde sancı çıkıyordu ama serumdan sonra düzeliyor Du hergün acillik oluyordum ve her defasında alttan bakılıyordu bana ama dedigim gibi 40 oldum hala tık yok ama kanaman olursa düzenli sancın olursa tabiki hastahaneye git ve şiddetlenirse