Ustensem Doğum yapmadım ama 2 kez tedavi gördüm orada. İlki bir hafta ikincisi 10 gün falandı. Doğum katında kaldığım için biliyorum. Tek kişilik odalar, kadın refakatçi kalabiliyor. Temizlik dışında bir sorun yaşamazsınız. Hemşireler de doktorlar da çok iyi.