Sumooo ilk gebeliğimde bende de olmustu o psikolojik olarak hemen sağlık ocağına gitmiştim kalp dinleme cihazı vardı kalp atışlarını duyunca rahatlamıştım orda ki ebe kendini strese sokmussjn çok fazla karnına odaklanırsan psikolojik olarak iyi olmaz