Hanımlar selam 🌸 17. Haftadayım. tansiyonum normalde 11lerdedir. Bugün ilk kez 13 e çıktı 10 dk sonra 11 e düştü tekrar ama endişelendim tabii bu gebelik zehirlenmesiyle ilgili cok post gördüğüm için. Siz ne düşünüyorsunuz bu gebelikte tansiyon hakkında