Merhaba kızlar 21 eylül tarihinde spinal anestezi ile 37+3 de doğum yaptım 1 ay sonra yazabiliyorum çünkü Bebeğim çok huysuz ve çok gazlı zor günler geçiriyorum 😞 gelelim doğum hikayeme kontrole gittim ve doktor sezaryene alalım seni artık dedi hap kullanıyordum kesmiştik o yüzden neyse odama çıktım hemen önlüğü giydirdiler ve 2 de beni ameliyathaneye götürdüler ilk olarak oturttular belden anestezimi yaptılar acımıyor hiç sadece iğneden önce soğuk bir sprey sıkıyor onda ırkılıyor insan sonra yatırdılar beni 15 dakika bekleyeceğiz dediler uyuşmam için bekledik biraz mide bulantım oldu ama ilaç verdiler o sırada sondam takıldı hiç acı yok sadece ben biraz utandım erkeklerde vardı ve çıplaksın neyse benim tam uyuşmam olmamıştı henüz bacaklarımı kırabiliyordum o yüzden biraz daha bekledik doktorum geldi birşey sürdüler karnıma hissettim sıcak mı soğuk mu diye sordular onu bilmiyorum dedim buz gibi birşey sürdük dediler 5 dakika sonra sallanır gibi oldum ve çıkıyor şuan Bebeğim değil mi dedim burda okuduğum hikayelerde öyle diyordu sonra oğlum Recep Aras 14.30 da 2779 gr 51 cm doğdu ☺️ Sonra bebeğimi bana getirdiler nasıl ağlıyor ben ağlamayacak diye çok korkmuştum hep dua etmiştim allahım o duygu tarif edilemez benim 3. Gebeliğimdi 2 si de kayıptı ama neyse Bebeğim gitti odaya bende 15 dakika sonra gittim bebeğimi susturamamışlar hala da susturamıyoruz çok içten dua etmişim sanırım 😂 sonrası da güzeldi kendim kalktım yürüdüm resmen hemşire bile şaşırdı ağrım yoktu akrabalarım bile inanamadı ertesi günü biraz ağrım oldu sadece bu kadar korkmayın kızlar herşey güzel olacak değin buna inanın 🙏🥰