Olur olmadık şeylere sinirleniyorum huysuz değildim ama eşim sağolsun çok iyi ne dersem yapıyo anlayışlıda ama ona kızmıyorum çektirmiyorum hiç, sadece hamileyim ben hormonlarım var benim diyorum 😂 33.haftam artık nefes alamıyorum gezmeye calısıyorum yürümeye çalışıyorum ama hala hazırlıklarım bitmedi her işimi kendim görüyorum eşimle daha da işten yeni
Ayrıldım:/