Sağ bobregımde şiddetli agrı vardı hastaneye gittim böbrek genişlemesi ve enfeksiyon var dendi 1 hafta hastane de yattım antıbıyotık verdıler doktor gözetiminde bebekde hiçbir sorun olmadığını söylediler 1hafta sonra taburcu oldum 1hafta da evde antıbıyotık kullandım 2gun oldu biteli tekrar agrılar başladı ne yapmayalım kızlar 34+5 haftalık hamileyim bu arada tecrübesi olan lütfen yardımcı olabılır mi 😔😑