Izzetseyma canım benim ilk başta bakmamıştı doktorum 27. Haftada 4.5 çıktı. Dahiliyeye gittim doktor tekrar test istedi bir hafta sonra aynı çıktı. 2.5 un altında tutmaya çalışıyoruz ama yüksek değil ilaca gerek yok dedi. YouTube’da Kaan Kocatepe’nin videosunu izlemeni tavsiye ederim. Çok rahatlıcaksın emin ol