Civcivim000 Dilandemirrr ye ekşiyi çıkar ayşeyi derler ama ı ıhh😂ben normalde de çok tatlı düşkünü değilimdir ama bu aya kadar çikolata midemi bulandırıyordu 20 haftadayım elimde kase turşu yedim hep hele bulantılar çokken. Ama bebişim erkek😀