Nazz25 bende de acayıp gaz sancı yapmıstı demır ılacı dogum yapıcam sanmıstım:) doktora durumu ızah ettım basta ınanmadı bana ama acıldekı kaydımı gorunce mecbur ınandı sonra toz seklınde demır ılacı yazdı o cok rahatlattı benı dogum yapalı 6 gun oldu bır ay daha kullanıcakmısım ılk yazdıgı ılac baya uygundu 5tl gıbı bı fıyatı vardı toz seklınde yazdıgı ılac 46tl ama hıc bır yan etkısı yok ıstersen ılacın adını vereyım doktoruna danıs bı belkı ondan yazar