Canim merhaba.. Bende tedavi görüyordum en son olmayınca aşılamaya geçtik. Açıkçası çok umudum yoktu tutmaz diyordum.. şu an 9 haftalık hamileyim ve ilk asilamam.. Diliyorum ki aynı mutlulugu sende yaşarsın.. Doktorum bana yat ve kalkma mümkünse dedi.. Tam 14 gün yattım hiç kalkmadan. Sadece banyo, tuvalet ve yemek yemek için kalktım tekrar yattım.. Faydası olmuş mudur bilmem ama iyiki dinlemisim doktorumu. Sende elinden geldiğince yatmaya çalış olur mu inşallah güzel haberler alırsın 🥰🙏