Benımde aynı nst da 36 Ci haftada kasılma oldu sancım 70-80 e kadar çıktı ındı kasıldıkca yalancı sancı ama açılma yoktu bakıldı ertesı gün de sanırım nısanım geldı kocaman bısey sumuksu akıntı pembe kahverengı arası büyüktü bı daha gelmedı hıc leke de olmadı sanırım suan suyumun gelmesı ve gerçek sancımın gelmesı lazım açılma ıcın 🤷🏼♀️🙏