Merhaba, ben şuan 6.5 haftalık gebeyim. Kalp atışını alamadık. Doktor muhtemelen pıhtılaşma problemi olduğunu düşünüyor.Daha önceki gebeliğimde bebeğin kalp atışı durduğu için sonlanmıştı. Benimle aynı durumu yaşayan, gebelikte pıhtılaşma problemi yaşayan var mı.