Merhaba kızlar 34.haftamdayım ve 1 haftadır diş etlerimden kaynaklı olduğunu düşündüğüm bişi yemeye başladığım anda ağzıma metalik bi tad geliyor bayağı demir yiyormuşum gibi kötü bi tad apse yaptı diycem ama daha evvel apse sorunu yaşadım böyle bi tad vermezdi bunu yaşayan var mı?