37+1 haftadayim kız bebek bekliyorum karnıma son yarım saattir sol kasığıma bir ağrı girdi adet olmuşum gibi internetten bakıp dakika tuttum ilkinden 6 dk sonra tekrar geldi tekrar tuttum 13 dk sonra önceki gebeliğim sezeryan bu konuda tecrübem yok eşim işte ayaklandirmak istemedim birden yardm nolur korktum birden