İlk gebeliğim. Cuma günü 38 oluyorum. Burada okuduğum ve sağda solda duyduğum çoğu hikayede hep “ gece sancılanma , gece su gelmesi, sabaha karşı doğum yapma “ gibi devam ediyor. Tabi arada gündüzlerde var 😀 ama genel çoğunluk hep gece. Nedenini çok merak ediyorum. Bilen var mı sebebini acaba? Doğum yaklaştıkça geceleri bana basmaya başladı bu aralar 🤭😀