8+5 9haftaligi ucundan yakalmis sayılırız 😅hafif kırmızı lekelenme oldu direk acile gittim bı serum bı iğne bı fitil kesildi inşallah devamı gelmez tüp bebek ile gebeyim ve öğrendiğimde beri bulantım geçmiyor hafif kasikda baskı birazda bel ağrısı var tabiki birazda gaz🤰🤰😃😃inşallah saglikla alırız kucagimiza,🤲🤲🤲