morsumbul Merhaba hamiş ler nasılsınız kendinizi nasıl hissediyorsunuz. İçinize doğan herhangi bir cinsiyet varmı yada vucudunuzda değişimler
Melos12 morsumbul bi oğlum var birde kuzum olursa tamamdır ama tabi allahım hayırlısını versin cinsiyet önemli değil erkek olursada çok mutlu olurum kızım olursada 🥰
__hamisbianne__222 morsumbul Tam 9 haftaligiz şükür 2.gebeligim ilkinde hissediyorum oğlum olcak diyodum oğlum oldu ruyalarimda mawi şapkalı bebek görürdüm bunda hicbi hissim yok sağlıklı hyrli ewlat olsunda kız olsun isterdim ama🥰🤰👣
Civcivinannesiii morsumbul selam 9+2 yiz cok sukur🥰 cok guzel gidiyo masallah deyim🧿🙈icime en basindan beri kız doguyo tabi oncelikle rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin de🥰🥰
morsumbul Civcivinannesiii bende 9+2 ama çok bulantılarım başladı sizlerde varmı bulantı bende sanırım kız hissediyorum ama 2. Bebeğim olacagı için erkek olsun isterdim 🤭
isilcan Civcivinannesiii Civcivinannesiii benim de 9+2 😍😍 içime erkek doğuyor ama kız istiyordum aslında ama sağlıkla gelsin en güzeli😍
morsumbul gl12cn34 benimde kız gibi diyorlar bende öyle hissetmeye başladım ama 2. Bebeğim olacagı için erkek olsun. İsterdim kız senesi erkek senesi diye bir şey var diyorlar bilmem ne kadar dogru aynı zaman doğan bebeklerde bir tarafta bir miktar çoğunluk oluyor diyorlar ☺️
Civcivinannesiii morsumbul hic yok bulantim bastan beri ara ara yasadim hep 🧿🙈🙈🙈rabbim gonlunuze gore versin 🥰🥰
gl12cn34 morsumbul ay hiç dikkat etmedim ama suan düşündüm de 2019 kasımda yeğenim doğdu ve o dönemde bir cok arkadaşımda dıguö yaptı hepsi erkek 😂 umarımın hepimizin başta sağlıklı evlatları olur sonra da gönlümüze göre inşallah 😂 senin neden Kıza benzettiler ? Benim cok fazla sivilcem çıktı ve basenlerim genişledi şimdiden annemler falan hep kız diyor bu yüzden 😂
morsumbul Civcivinannesiii amin inşallah ne güzel bulantısı hamilelik çok rahatlık benim kızımda çoktu bunda da yeni başladı umarım bir kaç haftaya geçer ☺️
Civcivinannesiii morsumbul insallah gecer canm 😊 evet cok iyi bulantisiz gunler bunye ile alakali diye duymustum aslinda
Civcivinannesiii morsumbul 😊kontrollere ne siklıkla gidiyosunuz Bu arada Arada sirada bende yasiyorum karin agrisi kasik agrisi 🥰
morsumbul Karın agrısı olan varmı birde bu hatalarını da acaba karnımda çok agrım var yarın muaynem var doktorumada soracağım ama yerleşme normal falan diyorlar kızımda yoktu ama tabiki her hamilelik kendisine özel ❤️
morsumbul Civcivinannesiii 2 haftada bir bazen haftada 1 gittim bugun 3 haftaya çıkarabiliriz dedi artık 🥰
Kevseraydmr29 9+1 den selam kızlar 12. Haftaya randevu verdi doktor cinsiyet İçin sabırsızlanıyorum içimden geçen erkek gibi ama tabiki ilk önce sağlıklı ve hayırlı evlat olmaları. Rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah 🤰🏻👼🏻✨🕊
morsumbul gl12cn34 bende kızımı doğum yaptıgımda katımızda 2 tane erkek bebek vardı gerisi kızdı 🥰sanırım doğluk payı var gibi 🤭 kalçaları genişledi biraz kız bebekte hemen kalça genişliyor exra bir şekilde aslında benim hissim erkek ama insanların dediklerinden de etkilenip her gün değişiyor düşüncem 😂
morsumbul Melos12 tabiki cinsiyet şehrine göre sevmiyoruz annelik eşsiz bir his içinde oldugu an sevgisi başlıyor 🥰benimde 1 kzıım var buda erkek olsa diyorum ama kız olsada üzülmem ama insan onuda tatmak istiyor elbet ☺️