20152021 Umay21_ 6 tüp kan aldı benden tabi temiz Çıktı hepsi haftada500 gram aliyo bebek böyle giderse sezeryan dedi
Umay21_ 20152021 ben kendi isteğimle sezeryan istedim ama zaten kilosu normale uygun olmazdı çünkü 40a kadar 4ü geçer
Noname123 Benim bebeğimde 35+3 haftalıkken 3.300 çıkmıştı. Benim doktorum hemen sezeryan demiyor çatı muayenenden sonra belli olur diyor iri bebeği doğurup doğurmayacağını. Çatın çok müsaittir rahatlıkla doğurursun dedi.
hipregnancy Noname123 aynen öyle benim dr um da aynısını söyledi ama tabi dikiş fazla olabilir doğum biraz zorlayabilir diye de uyardı
Noname123 hipregnancy benim doktorumda öyle uyarılarını yaptı kolay değil tabi o daracık yerden o bebeği çıkartmak olacak o kadar annelik 💕💕🥰😇🐣
mommasBoys H_myra1 hayır canım az demiyorum 36.haftada da 3 kiloydu bir haftada pek kilo almamış diyorum