Papatyamevsimi-89 Kızlar bu baldirima kramp girdi ve onca masaj yaptı eşim gecmiyor ..:(Yarin doktora gitmek istiyorum hangisine gitmeliyim?kimi diyor ki kalp damar cerrahisi kimi diyor ki ortopedi sizce hangisi?Yatakta dönemez oldum artık bir de sol bacagim
Elika0 Papatyamevsimi-89 kramp girdi ve sonrasında ağrı kaldıysa nereye gidersen git canım ben bir hafta ayağımın üstüne zor bastım valla. Sıcak suya gir biraz o bölgeye sıcak tut o da çok etki etmez ama biraz iyi gelir. Birkaç güne anca geçer canım sabretmen gerekecek
Dilara0638 Papatyamevsimi-89 benimde öyleydi kitlenip kalıyordum ortopediye gittim bel fıtığı dedi fizik tedaviye yönlendirdi bi kaç egzersiz gösterir diye oda gebelikte çok bişey yapılmaz dedi krem sür fln dedi başından attı resmen bende evde pilates topuyla hareketler yapmaya başladım öyle biraz rahatladım kaç haftalıksın canım sen ?
morsumbul Papatyamevsimi-89 kadın doğum doktoruna söylediğinde magnezyum başlıyorlar ve krampları hafifliyor
Papatyamevsimi-89 Dilara0638 30+3 canim ben de egzersiz bakti netten yaotim ama nafile..siyatik ağrısı falan diyor.sicak suyla ovaladim..Şimdi de zeytinyağı ile oyalayıp sarayım diyorum
Elika0 Papatyamevsimi-89 ovala tabi iyi gelebilir ama sonrasında geçmesini bekleme.. maalesef hemen geçmiyor. Doktorunla konuşup magnezyum takviyesine başlayabilirsin
Dilara0638 Papatyamevsimi-89 evet banada öyle dedi zaten siyatik sinirlere yaptığı baskıdan dolayı dedi doğumdan sonra geçer şuan yapılacak bir şey yok diyorlar hep bende pilates topuyla uğraştım onla birazda olsa rahatladım sende dene bakalım yağı ve egzersizleri öyle bir iki günde geçmiyor da hafifler işte biraz
Papatyamevsimi-89 morsumbul hem magnezyum hem kalsiyum içiyorum süt yogurt da düzenli tüketici bu agri gece oldu uyku esnasinda
Mehtap38- Kalsıyum ve magnezyum eksıklıgınden olabılır soda sut yogurt .bırde vıtamınlerı duzenlı kullanınca kramp pek olmuyo cnm.tabı yınede dr nuza danısın
Papatyamevsimi-89 Mehtap38- canim süt yogurt hiç eksik etmem bir de magnezyum ve kalsiyum 16.haftadan beri kullanıyorum
morsumbul Papatyamevsimi-89 yeterli gelmemiş olabilir kızımda benimde çok oluyordu hatta bazen uykuda aklım gidiyordu o agrı ile uyanmaya magnezyum kullanmaya başladım geçmedi tamamen ama hafiflemişti
ikiprensesannesiii Papatyamevsimi-89 magnezyum verir doktorun canım ben 1 gün içmesem o kramplarım tutuyor hatta ilk gebeliğimden çok küçük bir varis kaldı bu yüzden
Papatyamevsimi-89 ikiprensesannesiii 16.haftadan beri hem magnezyum hem kalsiyum içiyorum ayrıca soda da içiyorum muz da yiyorum süt de :(
2-prensesannesiii Papatyamevsimi-89 bunun pek bir tedavisi yoktur magnezyum iç soda muz yigurt falan. Birde ayakta çok kalmamaya kendini yormamaya dikkat et .
Papatyamevsimi-89 2-prensesannesiii hic yorulmuyorum aslında…Magnezyum kalsiyum ilacını 16.haftadan beri kullanıyorum..muz ve süt de tuketirim
Papatyamevsimi-89 Elika0 16.haftadan beri hem magnezyum hem kalsiyum kullanıyorum..muz hergun yerim süt içerim ceviz yerim soda içerim ama ilk defa uyku esnasında olunca müdahale edemedim
Papatyamevsimi-89 morsumbul bilmiyorum canım ya magnezyum dışında 2 tane de soda ictim bugün Kızılay erzincanin
Evlatsevgisi2 Papatyamevsimi-89 sıcak suda sabunla ovala canım benim öyle geçti 1 hafta sol bacağimin üzerine basamadim ağrı yaptı bide ama eşim duşta sıcak suda sabunla ovaladi iyi geldi şükür
Papatyamevsimi-89 Evlatsevgisi2 su baya sıcak miydi ?Benim eşim de zeytinyağı ısıtıp ovaladi sardı bitane bezle sabaha kadar ısınsın bide senin dediğini yapayım
Elika0 Papatyamevsimi-89 kramp girdiği anda kalkıp üstüne bas ben ilk hemen kalkmadım cebelleştim iki üç hafta sonra tekrar kramp girdi hemen uykumdan uyanıp ayağa kalktım bir iki dakika sonra geçti..