Poyrazinannesielif Çok şükür günümüzü aldık bizde , bizimle aynı anda olacak varmı bakalim 🤭🤭🤭🤩🤭 çok heycanliyim aşırı derecede sabırsız 👏👏👏 2 çocukla hayat nasıl olacak bakalım🥰
ikiprensesannesii Poyrazinannesielif kac haftaliksiniz kacinci haftada alicaklar benimde 2. Ama ne zmn gun verir bilmiyorum
Eymen_63 Poyrazinannesielif 36+1 oluyorum bu gece sen kaç haftalıksın cnm, bnmde 3 kasım sezeryan dedi doktorum
darkparadise Poyrazinannesielif bende 4 kasımda 38e giricem ama doktor 5 kasımda kontrole gelirsin dedi sezaryan istediğimi de biliyor inatla gün verilmiyor bana da 😂
Bdsygmr Poyrazinannesielif merhaba benim ilki sezeryan diye ikincide öyle olacak. Genelde 38. Haftayı çok geçirmiyor doktorlar
darkparadise Poyrazinannesielif olabilir ilk bebek diye. ay normal doğum hayatta yapamam bir kez çatala çıktım daha tövbe yani çok şükür bebekte dönmedi ters duruyor 😂😂😂