Kizlar ben ozel muayenehanesjne gidiyorum doktorumun ve dogumu turkiye hastanesinde yaptıracak. Bugüne kadar pek dogim fiyatından konuşmadı gecen gün ısrarla sorduk öyleljkle söyledi… hastane kendi dr um girerse 3000 TL istiyor, kendi doktorumda 5900 dedi ama biraz indirim yaparım dedi. Yani 5000 dr alsa 3000 hastane alsa bana 8000 e gelecek… biraz fazla geldi bana. Direkt baska bi hastaneye baska bi dr takibine mi başlasam? 32 haftaya giriyorum dr değiştirmek mantikli mi? Risksiz normal gebeligim var oneri bekliyorum