12eylul Kızlar merhaba 5+4 gunluk hamileyim iç çamasırimda kahverengiye benzer tonlar lekelenme gelmiş dünde sari renkti şuan acile gitmem gerekirmi korktum bian
Yagmur2210 12eylul evet genelde yerleşme kanaması oluyor kahve lekeler progestan fitil veriyorlar ama sen yine de doktoruna danis ama korkma
Gzmlerce Nursmom ya nasil gitme diyebiliosin vebaline giriosunuz insanlarin tabiki gitmesi gerek gebelikte tum kanamalar dusuk tehlikesidir
Emsedem Ben tüp bebekle gebeyim 4+5 haftalık şuanda dünde benim lekem geldi çok az bu gün geçti çok şükür Dr un varsa danışmana fayda var ben pruluton vurunuyorsun 4gunde dün aradım bu saatlerdi hemen vurun o iğneyi ilaçlarını akaatma dedi