Merhaba anneler ben bugün genel anastazi ile doğdum ilk beni aldılar amiliyataneye cık korktum bende panik atak var çok ağladım ama hiçte korktuğum gibi olmadı amiliyataneye girdim. Sondamı taktılar. Sinek ısırığı kadar acıdı saniyelik. Ondan çok korkuyordum. Bu mu dedim kendi kendime burda çok abartanlar olmuştu cünkü. Anastazi geldi iyi uykular hadi dedi. Uyumuşum. 1 saat sonra bitmiş amiliyat uyandım dikişlerim yanıyordu hemen odaya çıkardılar ağrı kesici vurdular Sabah 9 dan bu yana kadar hiç ağrım yok cok şükür hşc amiliyat olmuş gibi değilim sabahtan beri yürüyorum. Acısız. Arada dikişlerim yanıyor ama anlık geçiyor Sondayı çıkartırken hiç acımadı. Ondan da cok korkmuştum. Cok şükür acısız amillyatım oldu pıt pıt gaz çıkartıyorum sabahtan beri 😂