Rmeysa5959 Kızlar 2. Çocuğuma doğum yapmk üzereyim bu yardımları almak için nereye başvurmam gerekiyor bilgisi olan var mı bnaa yardmcı olurusnuz?
Elika0 Alo 170 i ara canım. Doğum parası için iban veriyorsun yatırıyorlar diye biliyorum. Süt parası için SGK ya gitmen gerekiyor ama belki değişmiştir. 170 i ara yarın ☺️
Elika0 BesteKc benim arkadaşım öyle yaptı da bende ordan biliyorum ☺️ Rica ederim arayınca haber verir misin bizlerde öğrenelim
gizem-ipek Yaprakhzl Çok düşük miktarda (1.çocuk için 300₺ 2.çocuk için 400₺) doğum parası ve süt parası alırsınız.