Zeyyyn bende bunu merak ediyorum ilk doğumum sezeryan 1 haftada ne ağrım ne sızım kaldı hepsi geçti şimdi ikinciye normal düşünüyorum ama böyle çok yazı gördüm dikişler iyileşmiyormuş çabuk bağzılarının bir aydan fazla sürüyormuş iyileşme süresi ozaman diyorum ne anlamı kaldı normal doğumun