Benim de 6 haftalıkken çok yoğun kanamam olmuştu, o kadar fazla ve kırmızıydı ki düşük sandım. Meğer değilmiş, kese dışında çok büyük bir kanama alanı varmış. 1 hafta kırmızı kanama sürdü, aynı adet olur gibiydi. 12-13. Haftalara kadar da kahverengi lekelenme olarak devam etti. O süreçte hep yattım, banyo ve lavabo ihtiyacı hariç hiç kalkmadım. Yemeği bile hafif uzanarak yedim. Progestan ve proluton depot iğne kullandım. Sonra geçti, kanama alanı tamamen yok olmuştu. Şimdi farklı sebeplerden yine yatıyorum🙄 28+1’deyim. İnsallah hepimiz sağlıkla zamanında kucağımıza alırız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 endişelenmeyin, ilaçları kullanıp bol bol yatın 🙏🏻