sulekbly 37+4 haftalığım biraz önce çok hafif kan geldi akıntıyla beraber peçete koydum bidaha geldi nokta gibi kan nişan mı sizce bu sancım yok ama daha
_Tugba34 sulekbly nişan olabilir ben iki kizimida o şekilde gittim hastane ye doğum başlamış oluyo öyle bir durum varsa
Eliffgngr sulekbly canım korkutmak gibi olmasın ama benimde öyle oldu. Bebeğim kakasını yapmış ve yemeye başlamıştı hastaneye gittiğimde. Doktoruna ulaşma imkanın varsa hemen ara ya da direk hastaneye git
2-prensesannesiii sulekbly Evet nisanın gelmiş bende nişan gelince kontrol amaçlı gittim 3 cm açılma olmus doğum başlamış demişti doktorum
Smyyei Evet olabilir yakinda çatı muayenesi oldun mu genelde çatı muayenesinden sonra da gelebiliyor kan gibi şeyler
sulekbly Eliffgngr çok az olduğu için çok önemsemedim ve sancım olmadığı icin ama başlar mı diyorsunuz
_Tugba34 sulekbly valla bişey diyemem ne kadar sonra geliyor olması benim 7 cm açılmış o ara hiç sancım yoktu 1 saatt sonra mı ne gelmişti 3 sene oldu hatırlamıyorum cnimn
14_aytekin sulekbly evet canım nişanın gelmiş benimde ilk kızımda öyle oldu gece geldi sabahı doğurdum