Bebegimi_beklerken563421 11 gün oldu doğum yapalı 2 gündür sezeryan yerimde azda olsa şişkinlik var bir sıkıntı var mıdır acaba ani hareketten olabilir diye düşünüyorum ama bilmiyorum da
Mervesude01 Bebegimi_beklerken563421 usuttunmu? Çorapsız filan gezdin mı terliksiz ben geçen yıl doğum yaptım benimde şişmişti ara ara şişiyor doktoruna sor bence canım nolur nolmaz zorladım mı yada kendinj ?
Haticeozensen Benimde kenarlarda vardı 15. Günde kontrole gittim doktorum iç dikişler birleştiği için şişmiş bu iyi bi şey dedi kendinizi korkutmayın ben enfeksiyon oldu diye çok korkmuştum
zynpynk Benim de sol tarafımda önce hafif şişlik vardı sonra büyüdü.Dikiş yerim enfeksiyon kapmış sonra onu da şiş yeri sıkarak çıkardılar.Çok zordu.Senin de enfeksiyon kapmış olabilir.İlerlemeden dr muayene olmalısın.