12mommy Mom6545 kullandım bir hafta fayda etmedi cok çekiyorum ben 3 aydir ama anladimki ayaklarımı sıcak tutup gunde 3 litre üstü su içersem geçiyormuş suan cok sukur cok iyiyim 🧚🏼♀️
gldn065807 Mom6545 evet şuan kullanıyorum iki tane ayrı antibiyotik dün doktorum verdi bakalım umarım geçer 🙄
Mom6545 12mommy bende 2 aydır çekiyorum artık ilerlemesi durmuyor dediklerinizi bende uyguluyordum ama yoğun mide bulantısı yaşıyorum bi damla sudan bile tiksinir oldum
Mom6545 gldn065807 inşallah geçer belirtileriniz nelerdi acaba ben 2 aydır yaşıyorum bu sorunu bi türlü geçmedi böbreğime vuracak diye korkuyorum 😏
gldn065807 Mom6545 benim kasiklarima ağrı oluyor her ay tahlil yapılıyor bana ıdrar kan devamlı enfeksiyon çıkıyor canım akıntım yeşil renkte oluyo sık idrara çıkıyorum inşallah geçer ama doktorum tekrarlar hamilelikte olur dedi
12mommy Mom6545 dogrudur cnaim benim bulantı kusmalar cok sukur yeni gecti ama kussanda mecbur içmen lazım suyu idrar yolu enfeksiyonum benim hala cok yüksek ama agrim su sayesinde geciyor diniyor bence 🥺rabbim sana şifa versin bir an evvel
Mom6545 12mommy amin size de inşallah aşırı olması bebeğe zarar veriyor diyorlar korkum gereksiz mi acaba?
gldn065807 Mom6545 17 haftamdayim canım benim gebelikten oncede geçmiyordu şimdide çok farkı yok aslında bebis olunca iş degisiyo tabiki