Kızlar iki gündür grip oldum. Burnum sürekli tıkanık. Halsizlikte var. Ama bu sabah uyandığımdan beri karnımın alt kısmında bir ağrı var. Kasıklarım tarafı böyle sırtımda da bir ağrı var. Sanki karnım çok sert. Aşağı doğru bir ağrı. Arada sancı gibi de sanki. Sırtımda da bir ağrı böyle Anlayamıyorum ne olduğunu lütfen yardım edin acaba doğum sancısı olabilir mi? Yaşayan var mı benim gibi. Bu arada 33+5 teyim