biroglanannesii Diş etim şişti fırçalarken falan hep kanıyor . Bakımımı da yapıyorum lısterine falan düzenli kullanıyorum ama geçmiyor . Siz bunun için ilaç vs kullandınız mı ? 🥺
Hikari Dişlerinizde daha öncesinden çürük, plak vs bir şey yoksa hamilelikte normal kabul ediliyor bu durum