Seda-96 Kızlar 31+3 haftalığım akşam olunca ne oturtabiliyorum ne yatabiliyorum nefes dargınlıgı burun tıkanıklığı beni çok yoruyor benim gibi olanlar var mı yardım edin lütfen 🙏
Semakacan Seda-96 32+1 inan hiç akşam olsun istemiyorum o uyku zamanı öyle kötü geçiyor ki ne yapsam da rahat uyuyamıyorum geceleri dua ediyorum bi an önce sabah olsun diye 🥺🥺
Bebegim0102 Seda-96 okyanus suyu eczaneden alıp kullanabilirsiniz yatmadan önce o sizi rahatlatacaktırü
Lavinkumsal Seda-96 nerdeyse kış geldi sayılır bu nefes darlığı yüzüne cami kapatmadan yatıyorum dün de okyanus suyu aldım burun tikanikligima banamisin demedi yine tıkanık artık geceleri sinirden oturup aglicam 😅
Rabia4650 Bende oyleyim cnm uzansam bile sanki her yerim ağrıyor. Burnumda kemik var zaten birde hamilelikten iyice ilerledi sanırım nefes problemim çok oluyor malesef 😓
1Ezgiii Seda-96 günlerimiz aynıymış bende öyle olunca evin içinde biraz yürüyorum sonra yatağa geçiyorum baska türlü olmuyor 😥
Seda-96 Hepinize teşekkür ediyorum kızlar sadece ben değilmişim demekki bende buhar makinesi sipariş ettim bakalım o beni rahatlatıcak mı Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻