Seymaa30 tercih edilmemesi gereken bi bitki çayı.Ödem attırıcı özelliği olduğundan ötürü vücuttaki su oranında oynama yaptırabiliyor.Tabiki bi kere iki kere içtiğinizde bi problem teşkil etmez fakat yinede tüketmemekte fayda var.Ben 36. Cı haftamdayım bi kaç kez tüketmişliğim vardır