HappyMom 21+1iz kızımla, 3 ayliga kadar sadece uyku olyyordu 3 ile 5 arasi
hatta hamilelik belirtisi de sadece uyku oldu bulantı kusma hiç yaşamadım sadece uyku oldu 3 aya kadar ,15 haftalıkken grip atlattm 10 gün sürdü sonrasında gece burun tikanikliklarim oldu hastalıktan kaldığını sandım fakat normalmiş, mukoza şişliği olabiliyormuş okuduğum kitaplar bunu söylüyordu doktorum da burun bandi önerdi ama bazen etki ediyor bazen etmiyor , gece uykusuz çok kalıyorum nefesten dolayı ve sürekli idrara çıkma durumu da oluyor tabiki