EsinEmirEdiz ben şöyle bir yol izlemeyi düşünüyorum…babaannesine bir gün önceden bizde kalmasını söyleyeceğim sabahın erken saatinde ameliyat olacağım için saat 9 a kadar uyumuş olur oğlum.bende saat 8 de alınacağım, uyandıktan sonra bi şekilde evde idare eder inşallah kayınvalidem sonra babası hastaneye getirir çok huzursuzluk çıkarmazsa…eşim yanımda olmak zorunda çünkü ondan güç almam gerekiyor 🥺