Kızlar 8. Haftamda kahverengi lekem 1 hafta gelmişti doktora gittim bişey vermedi ilaç felan ultrasondan baktı sağlıklı dedi sonra lekem olmadı şimdi 11. Haftadayım bugün oldu leke 12 Hafta başka bi doktora gideceğim oda bişey vermezse özele mi gideyim devlet diyemi bişey demiyorlar anlamadım risk olsaydı verirdi değilmi ilaç?