Kızlar merhaba ben 32+4 haftaligim kısmetse doğumum Kasım sonu gibi ama çok ağrım var hem belim,bacağım doktora 20 gün önce gitim bebek dönmüş dedi baş asagi bu arada sezeryan olacağım afedersiniz de bebek çıktı çakacak gibi yani öyle böyle değil sizin bu haftada nasıl geçiyor benim gibimisiniz