Duru-Deniz Herkese merhaba ben 18 haftalık gebeyim. Dün akşam ilk hareketi hissettim gibi ama emin değilim ya nasıl oluyor nasıl bir his anlatabilir misiniz tecrübelilerr😍
Nzr06 Duru-Deniz merhaba canımm ben 18+3 te hissettm kasıklarıma doğru tekmelenme şuan 22 haftalığım sen nasıl hissettn nerende
Deletedmom_33 Duru-Deniz Benim 18.haftada ilk tırtıl gezer gibi olup ertesi gün sağdan sola içimde kaydı bişey. Sonrasında pıt pıtlar başladı. 00:00 itibariyle 22+0 oluyoruz 3 haftadır maşallahı var içerde dövüş sanatları öğreniyor galiba 🤣🤣
Duru-Deniz Nzr06 ben böyle hafif seyirme gibi kasıkta ağrı gibi değişik bişeydi tam anlayamadım ben de ne olduğunu acaba hareket değildi de ben psikolojik en mi öyle hissettim onu da bilmiyorum
mom8327 Tecrübeli değilim ama ben 21 de yeni hissetmeye başladım. İlk gebeliğim de benim. Bağırsak hareketi gibi oluyor sanırım. Şuan baya karnımda seğirme şeklinde oluyo🤣
Nzr06 Duru-Deniz eminimki bebeğindir canım o ilk hareketi çünkü bende emin değildim doktorum bebek dedi şuan 22 haftalık oldk halen kasıklarımda tekmeler atıyor sırt üstü uzanıyorum bazen göbeğime çıkıyor
Nzr06 Duru-Deniz inşallah çok güzel bir duygu 😌kaç kere kameraya yakalatmak istedimde kamera açılınca anliomuş gibi tekmelemio benimki 🤣🤣