Gozdey busra2253 Merhaba ben birunide muayene oluyorum canım hazel hanıma çok memnunum nadide hanımda tatlı ve iyi bir doktormuş öneriyorlardı hastane güzel temiz tavsiye ederim
songuleylull busra2253 Büşra hanım biraz zaman olmuş konuyu siz açalı ama Nadide hanıma gidiyor musunuz devam ediyormusunuz merak ettim bende kendisine gitmeyi düşünüyorum da cevaplarsanız çok sevinirim☺️
elaveipek Memnun kalmıştım ama ben yapalı çok uzun süre oldu kızım biruninin ilk bebeklerinden hatta doğumhane ve yeni doğan katı hazır değildi ben hazel hanımın eski hastanesinden hastasıyım biruniye geçince bende oraya geçtim ben çok memnunum
busra2253 songuleylull merhabalar evet hala gidiyorum canım ☺️ Profesyonel bir kadın ama bir günü bir gününü tutmuyor bazen çok ilgileniyor bazen ağzından laf alamıyorsun görürsen şaşırma böyle ama ameliyatları filan çok başarılı
songuleylull busra2253 Çok teşekkür ederim cevapladığınız için🥰 Yani doktorlar genel olarak öyle galiba bende en kısa zamanda randevu alacağım artık deneyimleyeceğim çok teşekkürler tekrardan🥰