gulsumm1 19+6 oldum burnum kanıyor geçen haftada böyle olmuştu bir ara durmuştu yine başladı peçeteye sildiğim de kan geliyor normal mı yaşayan var mı??
KadersizMelek gulsumm1 30+5im iki gün önce benimde kanadı canım,korktum gittim doktora tansiyon baktı normal dedi,takip et sürekli olursa gel yeniden sanırım streste etkiliyor hormonlar zaten kendi kafasında☺️
Deniz1996 gulsumm1 canim doktoruna soyle sana kan sulandirici yazicak.Mutlaka soyle yani ciddi bisey birde tansiyonunu kontrelde sakla
Dilara0638 gulsumm1 eğer tansiyon sorunu değilse seninki benimde o haftalarda oldu sık sık damarlar kurduğu için oluyormuş nemlendirmek gerekli demişti doktor bi tane krem verdi normal nemlendiricide kullanabilirsin dedi bide su al ver sık sık burnuna
Havvamu Normalmis hamilekikte hirmonlardan damarlar büzülür genislermis vs bende de oluyordu 35hadtadayim hala haftada bi kac gun oluyor