Kucukmucize İyi akşamlar anneler.Biz bugüne kadar meme mama gittik ve kızım emmiyordu sağıp veriyordum.Bundan sonra emzirmem lazım göğüslerim çok kötü oldu.Bugün hep emzirdim ama doyduğunu nasıl anlarım.Aklımda acaba doyuyor mu diyip duruyorum
bahtnurr1 Kucukmucize bebeğim midesi zaten küçük 1-2 çekmesi bile yeter ona dedi geçen sağlıkçılar bana. En büyük yanlışınız mama vermek falan dedi yaa bende mama veririm aç kalmasın diye düşünmüştüm de. Birde bi meme bitti diyelim uyanınca ilk biten memeden devam edilmesi gerekiyormuş dibinde kalan süt en yağlı olanı dedi daha sonra dolu memeye geçin dedi. Umarım işinize yarar bu bilgiler 😊
Kucukmucize metehaninannesiii anladım canım ağlamıyor ne bileyim aklıma acaba mı demek düştü .Peki 1 2 saat uyanmazsa uyandırıp emzireyim mi yoksa ağlar mı
Kucukmucize bahtnurr1 çok teşekkür ederim canım sağol .bu saat oldu kriz geçircem ağlamaktan.Biberon sanıp başını alıypr sadece.Bide 5 dk anca emiyor
bahtnurr1 Kucukmucize biberonda sürekli geliyor yA memede de aynı şekilde gelsin istediklerinden emmiyormuş. Sen sık sık emzirmeye devam et pes etme sakın. Midesi küçücük oluyormuş illaki doyar diyolar. Emdikçe çekmeye de alışır hem sen ağladıkça süt inmez bak yapma bunu
Kucukmucize bahtnurr1 işte biberona alışkın.pes etmiyorum bende istiyorum emsin vs göğüslerim sağmaktan yara oldu.Kızımı şimdi emzirdim memenin ucunu alıyor tek zorla siyah kısmını alıyor