Cgdeem7 ablamın bebeğide öyle olmuştu. Doktor normal demişti. Fitil yazıyorlar sanırım. Ama fitil çok kullanmayın. İlerde sıkıntı olabilir diyede söylemişti. Doğal yollardan kendisinin yapması daha sağlıklı.
Yinede siz doktorunuza danışın. Geçmiş olsun.