Sogancik Bebegimveben0811- Hastanedeki ölçümde benim de o kadar çıkıyor. Köpük olunca ben de hep nete baktım aklıma hep protein kaçağı geldi. Ama çok şükür bir sorun çıkmadı canım. Sen yine söylersin doktoruna.